lørdag den 2. juni 2012

Rosas univers in the making

Så er dette simpelthen mit første indlæg på min nye blog!

Et lille kærligt puf fra en god kollega (som har denne her blog) fik mig til at tage mig sammen og få oprettet bloggen som jeg egentlig gerne har ville i et stykke tid.

Forinden dette indlæg ligger dog en masse tanker om hvad bloggen så skulle hedde. På et tidspunkt var det ligefrem grunden til at jeg ikke kunne starte en blog, fordi jeg ikke vidste hvad den skulle hedde. :D
Gode undskyldninger er der åbenbart nok af, selvom det egentligt er noget man gerne vil. He he.

Men så er der ellers blevet lavet en liste, og jeg er kommet frem til at Rosas univers er ligenetop navnet til min blog. Selvom man kan sige det er ligetil og "kedeligt", har det altså vundet over fx denne underlige: heldigkartoffel.blogspot.dk eller Rosastrummerum.blogspot.dk: der bare var alt for besværligt at sige. Så derfor røg den tilbage på Rosas univers (selvom det godt kan lyde lidt som en børnebog;)). Rosa kommer selvfølgelig fra at jeg hedder Rosa til mellemnavn. :)

Velkommen til bloggen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar