mandag den 7. januar 2013

Kähler, Casalinga, Bungalow, Helbak - fåes det bedre?

Igår var jeg i København og spise brunch med en dejlig veninde på Café Norden. Det var ren venindehygge og vi synes vist begge det var dejligt at komme ud og venindesnakke uden at der ligepludseligt hænger en lille basse rundt om benet. For min veninde var det første gang at hun var så lang tid væk fra hendes dreng, da han ikke er så gammel som Villads, og hvor kan jeg bare godt huske den der underlige følelse af at man pludselig bare går helt "alene" uden en barnevogn og en der tager ens opmærksomhed. Det er altid lidt underligt i starten. :)

Fra 1.salen på Café Norden, sad vi og så at folk gik ind og ud af Illums Bolighus, selvom det var søndag, så vi fik da hurtigt besluttet at vi skulle derover bagefter. Og øjjj altså hvor har de mange fede ting!! Det er jo som at lukke et barn ind i en slikbutik. He he.

Her er lidt billeder af nogle af de ting der fristede mig mest og som fik mig til at overveje om der måske skulle noget af det på min ønskeliste. ;)


Så flotte skåle, kopper og kander fra Helbak i serien Dot. 

Ligeledes krus og små skåle fra Helbak. Dette er fra serien Flower.

Rigtig flotte æsker fra Bungalow.

SÅ flotte vaser fra Casalinga. Jeg er tosset med deres retrolook og farver.

Mano vandkande fra Kähler. Elsker simpelthen deres bløde former! Og denne er vist nød til at skulle på min ønskeseddel, da jeg jo har alle kopperne. :)

Håber at i, ligesom jeg, er blevet inspirerede. Om ikke andet så nydt at se noget smukt design. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar