fredag den 25. januar 2013

Kulde godt, men varme bedst...

Jeg er helt vildt kuldeskær. Sådan ret meget... når andre synes at de koger og der er alt for varmt i et rum fx, så har jeg det perfekt. Herhjemme har vi det vist også lidt varmere end normalt (eller det siger manden i hvert fald) jeg synes jo her er hel normal varme ;) Men vi har i hvert fald ca. 24 grader indenfor.

Imorges da jeg kom hjem fra nattevagt kunne jeg se at fuglenes fine foderhus fra Eva Solo (som jeg fik i julegave) var frosset helt til med de fineste små iskrystaller. Stakkels den fugl der er kuldeskær ;)

Om det var foderhuset eller bare det at det tog mig 20min før min bil var skrabet fri for is, ved jeg ikke, men jeg lagde mig i hvert fald til at sove med strikkede strømper, strop t-shirt og 2 dyner. Uhh det var dejligt, og da jeg vågnede første gang kl 12 var jeg rigelig varm, men besluttede alligevel at det var dejligst at sove videre med begge dyner.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar