tirsdag den 19. juni 2012

Dagens frokost

Som nævnt tidligere prøver jeg jo at følge Go´ kuren (fra Go´morgen danmark). Jeg ved egentlig ikke om jeg skal kalde den go´ kuren eller verdens bedste kur, som er det Christian Bitz selv har kaldt hans bog. Så tror bare jeg kalder det lidt af hvert :)

Fra Go´ kuren har man hver uge fået tilsendt opskrifter, og dagens frokost er fra disse opskrifter. Jeg synes generelt at opskrifterne er rigtig gode, og jeg laver somregel så jeg har til to frokoster, for så er det trods alt ikke hver dag jeg skal stå og lave noget specielt.
Idag stod det så på blomkål med citron, capers, parmesan, lidt sild og en masse dejlige krydderurter. Opskriften kan ses her.

Her er den færdige "salat". :)


Her er det så anrettet på et stykke rugbrød, men sildebidder oven på. MUMS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar