lørdag den 9. juni 2012

Hæklet bold

Efter at have haft en rigtig travl uge, havde vi endelig en dag igår hvor vi ikke skulle nogle ting. Lige hvad jeg havde brug for.

Så dagen stod på hygge med Villads om eftermiddagen, og efter han var lagt i seng så kæresten og jeg en film mens jeg hæklede. Det blev til denne her lidt ovale bold efter denne her opskrift fra drops. Jeg har ikke fulgt den helt, da jeg mest lavede bolden for at afprøve en anden måde at afslutte mine runder på (samt at se hvordan det fungerede med farveskift). Det er også derfor den er blevet så oval, for der skulle jo være nogle runder at øve sig på. :) Normalt afslutter jeg nemlig ikke mine runder som der står i denne her opskrift, med at slutte med 1 kædemaske og 1 luftmaske, men derimod plejer jeg bare at gå direkte på en ny runde.
Men jeg må sige at jeg synes stadig at arbejdet bliver pænere på min normale måde, det er ligesom om der kommer en lille kant på arbejdet hvor man laver kæde og luftmasken, og det kommer der ikke hvis jeg undlader dem.

Nu er jeg så gået igang med en rangle fra opskriften, hvor jeg bare undlader kæde og luftmaskerne. Så må jeg finde en lille dreng i vennekredsen at give den til, for Villads er da blevet alt for stor til rangler. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar