lørdag den 15. september 2012

Hjemvendt fra Mallorca

Så er vi lige hjemvendt efter en uges ferie på Mallorca. Det har været helt fuldstændig fantastisk og lige hvad vi havde brug for. Jeg har i længere tid været lidt stresset på arbejdet, og det gjorde bare godt at komme væk og nyde en uge sammen bare os tre.

Vi var på et hotel i Alcudia der hedder Viva Alcudia Sun Village, som jeg varmt kan anbefale til alle børnefamilier. Nu har jeg så heller ikke prøvet andre hoteller med børn, så jeg har ikke så meget at sammenligne med, så jeg ved ikke hvor troværdig min mening er. He he.

Ej altså det var all inclusive, alm. pool, 3 x forskellige børnepool, hoppeborg, børnedisco her aften, mega legeplads og ferielejligheder, sådan at man faktisk havde stue og soveværelse seperat. Det gav ret meget kredit, så man stadig kunne være kærester om aftenen uden at skulle kravle rundt i mørket og spille yatzi på et håndklæde og i lyset af mobiltelefonen, fordi bassen ligger og sover lige ved siden af. :)

Det var 25-30 grader alle dage og det var bare dæææææjligt!!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar