mandag den 24. september 2012

En stor sejr

Hvad der føles som for 100år siden, startede jeg på iforms løbeprogram for at komme op og løbe 5km eller 30min.
For et par måneder siden skrev jeg her om hvordan vi var nået til at kunne løbe 10min i træk.

Men nu er det altså sket - jeg kan løbe 30 min uden at skulle ned og gå!!! Det er så ikke 5km, men kun 4,5km men jeg får nok øget distancen ligeså stille når jeg får flere kilometer i benene.
Et eller andet sted så fatter jeg det slet ikke - jeg har aldrig kunne løbe og vejer stadig lidt for meget, så det ligger ikke lige i kortene at det skulle lykkes. He he

Men nu er jeg simpelthen nået det stadie, hvor benene (næsten) bare løber af sig selv, og hvor lungerne heldigvis ikke længere er på vej op igennem min hals når jeg kommer hjem. Vildt nok. Og nu kommer klichéen - HVIS JEG KAN, SÅ KAN I OGSÅ! :D

Så nu er målet bare at holde ved igennem vinteren på trods af koldt vejr og snebeklædte veje. Så bliver det spændende om dét også lykkes ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar