søndag den 16. september 2012

Et par erfaringer rigere...

Ikke nok med at vi havde en rigtig dejlig ferie, gjorde den mig også klogere på tre ting:

1) Sørg for at pakke alle dine ting aftenen før!
Specielt hvis du skal rejse tidligt, det lykkedes os nemligt at sove over os.
Vi skulle hentes af min veninde (der skulle køre os i lufthavnen) kl 5.45, og vi havde sat væggeuret til kl. 4.45. Min kæreste var så smart at slukke uret og sove videre (og jeg havde slet ikke hørt det). Nu var det så heldigt at vi havde aftalt at jeg også skulle sætte mit ur, for at vi var sikre....
Jeg var så bare så dum at sætte uret til kl. 5.45, hvor vi jo skulle køre. Og hvor det så også var at vi vågnede! Godmorgen Susan!
Så kan du ellers lige tro at vi vågnede, og vi kom ud af døren på nul komma fem! :)
2) Badebleer kan IKKE bruges som almindelige bleer af mangel på bedre... :/
Vi havde slæbt en halv pose bleer med, og det var ligepræcis 3-5 for lidt til at vi kunne klare os til vi kom hjem. En pakke pampers med sølle 16 bleer kostede 15Euro! Så blev jeg da lige lidt nærrig, og kan så nu sige at overskydende badebleer kan ikke bruges! :D Det der med at de ikke suger hele svømmepølen til sig, gør så også at de åbenbart heller ikke suger tissetåre.

3) Man skal ikke høre efter "komplimenter" fra sin kæreste...
Sidst på ferien stod jeg og var ved at smøre mig ind i solcreme, hvorefter følgende sætning kom fra min kæreste:
Kæreste: "Du har fået lidt farve skat."
Mig: "Mmmmm" (og jeg hoppede af glæde indeni, men før jeg overhovedet nåede at glæde mig for meget kom efterfølgende fra kæresten)
Kæreste: "Ja, du er ikke så snehvid som du plejer, du er ligesom steget en nuance."

Øhhm tak skat...  Ha ha...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar