søndag den 2. september 2012

Anne Black eller Kähler??

Som nævnt i et tidligere indlæg, har jeg været meget i tvivl om hvilke kopper jeg skulle ønske mig til min 30års fødselsdag. Jeg var meget i tvivl, men det lykkedes mig til sidst at beslutte mig. Så jeg synes da ikke i skal snydes for at se et billede af nogle af mine dejlige gaver.


Ja som i kan se faldt valget på mano kopperne fra Kähler og de er simpelthen så fede synes jeg! Jeg fik 12 kopper i farverne dusty yellow, pink, sort, turkis, violet og grøn. Så nu har jeg da også til et større selskab ;)

Derudover fik jeg en bog der hedder "magiske måneder" - det lyder som en graviditetsbog, men det er en bog som er delt op i årets 12 måneder, og for hver måned er der så forskellige opskrifter, og kreative ting man kan lave fx. med sine børn og derved skabe "magiske øjeblikke". :)
Deudover fik jeg de fine øreringe "dots" fra Casalinga, en stelton lagkagekniv, en ny løbebluse, øjenskygge + neglelak fra Nilens jord og 2 tøseture dels til champagnebrunch og en tur der ikke er afsløret endnu. Det skal nok blive spændende. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar