søndag den 1. juli 2012

Sygdom og dejlig the

Så er vi kommet godt hjem fra ferie. Hold da magle det var dejligt at være afsted, og både vi og Villads nød det i store drag. Det var så fedt at han kunne tulle rundt og hygge sig udenfor campingvognen, og ikke mindst at stemningen på sådan en campingferie, bare er at alle børnene leger sammen. Så Villads forelskede sig hurtigt i en "legehytte" og intermistisk sandkasse (i en opvaskebalje) hos en anden lille dreng og det kunne de sagtens deles om. :)

Nåh men efter vi er kommet hjem, har jeg desværre fået pådraget mig en ordentlig omgang hoste + forkølelse, og med en høfeber der også raser på fulde drøn er jeg ikke meget værd pt. Så manden har taget en stor tørn herhjemme og jeg har måtte fortrække mig til sofaen. Her til aften besluttede jeg mig for at forkæle min ømme hals med lidt dejligt myntethe, med mynte fra haven.

Egenligt ville jeg have tilsat lidt ingefær, men det vi havde blev smidt ud inden vi tog på ferie. Så derfor blev teen som følger:

1 glas fyldt med mynte
saften af ½ citron (man kan med fordel også bruge det yderste af skallen hvis den er øko)
1 tsk rørsukker
kogende vand ;)

Velbekomme :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar