lørdag den 22. marts 2014

Dreng eller pige?

Der er mange delte meninger om hvorvidt man vil vide, om man venter sig en dreng eller pige på forhånd. Nogle siger at de gerne vil vente så de har spændingen til barnet kommer til verden, mens andre gerne vil vide det på forhånd så de kan male værelse og købe det rigtig tøj.

For mig var grunden mere bare fordi JEG KAN! :D Og så er jeg simpelthen for nysgerrig til at kunne vente med at få det at vide. Ja, tålmodighed er ikke min stærke side hvad sådan noget gælder ;)

Min kæreste var heldigvis med på ideen, men han mente dog at vi skulle vente med at se om vi ikke ville få det at vide til misdannelsesscanningen når jeg er 20 uger. Meeeen hvorfor vente så længe? ;)
Så jeg fandt en klinik i København (Lille Københavner) som lige nu har tilbud på kønsscanning til kun 350kr, og så var beslutningen bare endnu nemmere at tage.


Derfor har vi igår været afsted og fået at vide at vi venter os en lille dreng til. :):):) Så nu skal jeg være mor til to drenge... det er helt underligt at tænke på, men hvis vi får en dreng der er ligeså dejlig som ham vi har, så bliver det bare fantastisk. :)
(okay, Villads er dejlig, men den nye baby må altså gerne græde lidt mindre end Villads gjorde da han var lille, så man rent faktisk kan få sovet bare en lille smule ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar