søndag den 4. november 2012

Cupcakes til barnedåb

Som jeg skrev om i dette indlæg, så lavede jeg 35 cupcakes til min venindes søns barnedåb. Det var meningen at det bare skulle være nogle hurtige nogle, da det ikke rigtig var planlagt, men de kom nu alligevel til at tage en del tid selvom de er forholdsvis simple.

Det er gulerodscupcake med ostecreme (farvet lyseblå) ovenpå. Normalt kan man jo ikke få en ostecreme til at få en konsistens hvor den kan sprøjtes ud med en tyl, og bevare formen, men det gælder simpelthen om at putte monster meget flormelis i så den bliver hårdere i konsistensen. Jeg tror jeg brugte 1½ pakke flormelis til denne her ostecreme, men så holder den altså også formen. :D

Ovenpå er de så pyntet med stjerner i forskellige blå nuancer og drysset med guldstøv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar