torsdag den 8. november 2012

Glutenfri bananmuffins

Jeg har i en periode prøvet ikke at spise gluten, og jeg kan faktisk mærke at jeg er meget mindre oppustet, og jeg er desuden begyndt at tabe nogle af de kilo der har siddet fast alt for længe. Så det er jo dejligt! :D

Det har engentlig ikke været det store problem at udelade gluten af kosten. Til morgen spiser jeg enten skyr, æg eller glutenfrit knækbrød, til frokost spiser jeg enten rester fra aftensmaden eller glutenfrit rugbrød med pålæg. Og aftensmaden er jo nem at undgå mel. :) Både glutenfrit rugbrød og knækbrød kan jeg købe i den lokale Super Brugs.

Derfor bagte jeg for et par uger siden nogle glutenfri bananmuffins (med rismel) som bare smager rigtig dejligt. Kæresten som ellers er ret skeptisk overfor nye ting, syntes også at de var gode og måtte da også konstatere at han ikke kunne smage at de var glutenfri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar