tirsdag den 2. oktober 2012

Stjerner i lange baner...

En af mine veninders dreng skal døbes på søndag, og i den sammenhæng havde hun spurgt mig om jeg ville hjælpe hende med at lave en flot kage til alle gæsterne.
Jeg sagde selvfølgelig ja, på trods af at jeg skal i nattevagt i denne uge. Imidlertid skrev hun dog til mig for et par dage siden at hun ikke kunne overskue det alligevel, hvilket egentligt var meget heldigt for mig (så jeg ikke var alt for stresset) for det tager jo en del tid sådan en lagkage. :)

Men jeg synes nu alligevel at det kunne være hyggeligt at hjælpe med lidt kage, så jeg har aftalt med hende at jeg kommer med nogle cupcakes og at jeg har frie tøjler til hvordan de skal pyntes.

Så derfor er der lavet stjerner i lange baner idag! :)

Jeg regner med at lave gulerodscupcakes, med ostecreme (muligvis farvet lyseblå he he), og så pyntet med stjerner og måske lidt guldglimmer. :)

Forholdsvis simpelt, men jeg er sikker på at de nok skal bringe glæde alligevel. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar