mandag den 25. februar 2013

Sygdom...

Åhh hvor jeg hader al den sygdom... Det startede for to uger siden, hvor først kæresten fik influenza - derefter fik sønnen feber. Heldigvis var det overstået på et par dage og jeg blev heldigvis ikke smittet. Troede vi!

To dage efter de var blevet raske lagde jeg mig, og er først nu blevet rask efter over 1 uge med feber, hovedpine, muskelsmerter osv.
Imellemtiden når Villads´ trommehinder så at springe for 4 gang, og vi får heldigvis en akut tid til dræn, hvilket han fik lagt i tirsdags. Så nu ville det vende tænkte vi, men nej, nu har Villads feber igen igen.

Så nu bliver det "spændende" om vi skal en tur til igennem, og det skal lige passe at jeg ender med at blive smittet igen, fordi jeg ikke er 100% ovenpå. I må krydse fingre for os. :)

Suk, suk, suk....

P.s Jeg ved at vi er mange der er syge i øjeblikket, så jeg sender lige lidt sygedomsfri karma i jeres retning og håber at vi alle snart får lidt varmere vejr og mindre sygdom. :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar