søndag den 26. august 2012

"Islandsk lagkage"

Jeg er lidt stolt... En kollega spurgte om jeg ikke ville lave en kage til hendes mors fødselsdag. Så derfor har jeg idag afleveret min første lagkage, som ikke bare er til os selv. :)

Jeg er jo stadig helt ny i at lave lagkage med fondant (dette er min 4. kage) og mine kager er jo slet ikke så flotte som alle dem jeg beundrende kan se på det store vide web. :) så netop derfor er det da bare fedt at der faktisk er andre der kan lide det jeg laver.

Hendes mor er fra Island, så derfor ville hun gerne have noget med det islandske flag på. Kagen er med almindelige bunde og hyldeblomstmousse + hvid chokolade/jordbærmousse.

Selve opsmøringen gik meget bedre end de sidste gange, måske fordi jeg ikke satte smørcremen i køleskabet efter jeg havde lavet den. :D
Selvfølgelig har jeg også de andre gange ladet det blive tæt på stuetemperatur, men jeg har nok ikke ventet længe nok, så den alligevel har været for hård. :)

Fortsat god søndag til alle der læser med. :)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar