torsdag den 28. marts 2013

Glutenfri gulerodskiks

Disse glutenfri gulerodskiks fandt jeg for noget tid siden på iform.dk, og tænkte at de var da lidt for lækre til ikke at prøve dem af. Og det var godt, for de er altså bare rigtig gode, og er lavet flere gange siden. Mums.
Det er super hurtigt at lave dem, og det er sådan set bare at røre det hele sammen og smøre det på pladen, og så vupti ind i ovnen.

Det direkte link til opskriften kan i se her. Jeg fulgte opskriften, men jeg udelod stevia, dels fordi jeg ikke havde noget, men også fordi jeg ikke havde lyst til at kiksen skulle være alt for sød. Hvis man slet ikke vil have dem det mindste søde skal man også udelade kanel.

Så nu er der ingen undskyldning for lækre knækbrød/kiks til madpakken, kollegaerne, ungerne osv osv. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar